I love Barcelona

M’estic re-enamorant de Barcelona. Cada vegada que torno m’agrada més. Quan vaig marxar pensava que ja n’havia tingut prou, i en canvi ara, cada vegada que torno de visita, tinc la sensació de que encara m’hi queden coses per fer.

I❤ Barcelona…

Per la seva arquitectura

arquitectura4

arquitectura5

arquitectura3

arquitectura2

arquitectura6

Pel seu color

arquitectura1Pels colors al tornar a casa de bon matí

casa-aviatPels carrers de pedra

carrers-pedraPer les places

plaça3

plaça2

plaça1Pels amics

amicsPer la  literatura

literaturaI per la música

musicaPer la gent sentada al terra

gent-terra

I pels R-E-C-O-R-D-S…

records2

records3

records4

records5

records6

records7

4 comentarios

Archivado bajo Barcelona, Vida

4 Respuestas a “I love Barcelona

  1. :’)
    Un dels posts més intensos que t’he llegit. Encantat que sigui així🙂

  2. vramosp

    Dels més? :O 🙂

Responder

